ՀԱՃԱԽՈՐԴԻ ԻՐԱՎՈՒՆՔՆԵՐ
Հարգելի՛ հաճախորդներ
Վեճերի լուծումը կարգավորվում է ««ՖԱՍԹ ՇԻՖԹ» ՍՊԸ հաճախորդների բողոքների ներկայացման և քննության կանոնակարգով»։
Դիմում-բողոքներն ընդունվում են
Կազմակերպության գրասենյակում
(+ 374 10) 510 010
0047, ՀՀ, ք․ Երևան, Նորք-Մարաշ, Գ․ Հովսեփյան փող․, 32/6
[email protected] էլ․ հասցեով կամ պաշտոնական կայքի հետադարձ կապի միջոցով
Ընկերությունն ընդունում է միայն փոստային առաքմամբ, պաշտոնական էլեկտրոնային փոստին կամ գործունեության վայր ներկայացված գրավոր դիմում-բողոքները, որոնց քննության և բավարարման գործընթացը կարգավորվում է Ընկերության ներքին իրավական ակտերի դրույթներին և ՀՀ օրենսդրությամբ սահմանված պահանջներին համապատասխան։
Հարգելի՛ հաճախորդ, Ընկերությանը դիմում-բողոքներ ունենալու պարագայում առաջնորդվեք, խնդրեմ, սահմանված ընթացակարգով, որը հասանելի է այստեղ։
ՖԻՆԱՆՍԱԿԱՆ ՀԱՄԱԿԱՐԳԻ ՀԱՇՏԱՐԱՐ
Հաշտարարի գործունեության նպատակներն են ֆինանսական ոլորտում սպառողների իրավունքների ու շահերի պաշտպանությունը, սպառողների պահանջների արագ, արդյունավետ և անվճար քննությունը, ֆինանսական համակարգի նկատմամբ հանրության վստահության բարձրացումը:
Ֆիզիկական անձը հնարավորություն ունի ներկայացնելու ֆինանսական կազմակերպության և սպառողի միջև կնքվող գործարքից բխող պահանջները Ֆինանսական համակարգի հաշտարարին: Նշում այն մասին, որ ֆինանսական կազմակերպությունը Ֆինանսական համակարգի հաշտարարի որոշումները վիճարկելու իրավունքից հրաժարվելու վերաբերյալ համաձայնագիր չի կնքել:
Հասցե
ՀՀ, 0010 ք. Երևան, Մ. Խորենացի փողոց 15 «Էլիտ Պլազա» բիզնես կենտրոն, 7-րդ հարկ
Հեռախոսահամար
(+374 60) 70 11 11
Ֆաքս
(+374 10) 58 24 21
Աշխատանքային ժամեր
Երկուշաբթի-Ուրբաթ՝ 9։00 - 18։00
Ընդմիջում` 13:00 - 14:00